Objednávka, doručení a platba
Jak poznám, že byla moje objednávka úspěšně odeslána?

V případě, že jsme vaši objednávku úspěšně přijali, a tedy můžeme začít pracovat na jejím vyřízení, poznáte podle potvrzovacího emailu. Ten byste měli obdržet ihned po odeslání objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, v tomto emailu najdete také informace k platbě.

Budete mě informovat o stavu mojí objednávky?

Ano budeme, pomocí emailu. Jakmile obdržíme vaši platbu, pošleme vám potvrzující email se shrnutím objednávky a od té chvíle začínáme pracovat na její expedici. Nejpozději následující pracovní den od předání zboží přepravci dostanete email s číslem zásilky, pomocí kterého budete moct svoji objednávku sledovat. Následně už vše záleží na vámi zvoleném způsobu dopravy.

Jak dlouho bude trvat, než bude moje objednávka odeslána, a za jak dlouho mi přijde domů?

Informace o dostupnosti zboží najdete vždy u konkrétního produktu. Máme-li zboží skladem, doba dodání je obvykle do dvou dnů od objednání. Na zpracování každé objednávky zpravidla potřebujeme nějaký čas, ale snažíme se, aby to bylo co nejrychleji v závislosti na naší kapacitě a možnostech. Jakmile vám přijde potvrzení o odeslání objednávky, můžete zboží očekávat v následujících pracovních dnech. Tato doba už záleží na dopravci, který vám bude zboží doručovat. Vše můžete sledovat pomocí čísla zásilky.

Jak můžu sledovat svoji zásilku?

V emailu s informací o odeslání zboží najdete také číslo zásilky, případně vás o tomto čísle bude informovat váš dopravce, spolu s odkazem, na kterém můžete sledovat její stav, případně měnit adresu či čas doručení (pokud to dopravce umožňuje).

Výměna a vrácení zboží
Co dělat, když se mi objednané zboží nebude líbit nebo mi nebude sedět?

Samozřejmě ano, naším cílem je, abyste byli s produkty ON maximálně spokojení. Od okamžiku, kdy objednávku obdržíte, máte 14 dní na jeho výměnu, případně vrácení. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, je nutné, aby bylo nepoškozené, nenošené a v původním obalu.

Jak mám postupovat, pokud chci produkt vyměnit?

V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte vámi požadované zboží na výměnu (číslo produktu dle eshopu) a včetně faktury jej přiložte ke zboží. Současně s tím prosím udělejte objednávku novou na vámi požadované zboží s poznámkou, že se jedná o výměnu a uveďte číslo původní faktury. Tím si zajistíte, že vám bude dané zboží rezervováno a nestane se, že se mezitím prodá.

Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha - Uhříněves.

Při výměně za zboží s vyšší hodnotou je pak třeba uhradit odpovídající doplatek. Podklady pro platbu doplatku Vám zašle na Vaši emailovou adresu naše fakturační oddělení.

Jak mám postupovat, když budu chtít zboží rovnou vrátit?

V každé objednávce najdete formulář pro vrácení/výměnu zboží (případně jej můžete stáhnout ZDE). Tento formulář vyplňte, uveďte číslo účtu, kam vám máme vrátit peníze a včetně faktury jej vložte ke zboží.

Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha - Uhříněves.

Peníze vám vrátíme ve 14denní lhůtě, která začíná běžet ode dne, kdy jste od kupní smlouvy odstoupili.